Vystavovatelé
Převážně virtuální akce Výroba forem 2020, kterou pořádala Industry Education s partnery, poskytla příležitost detailně představit řešení, která jsou určena specificky pro výrobce a servis forem. Pro virtuální formát jsme se rozhodli jednak z důvodu nejisté epidemické situace, ale také proto, že věříme v jeho perspektivu a oceňujeme na něm spoustu možností, které „live eventy“ neposkytují, jako například dlouhodobou archivaci obsahu, možnost vytěžení detailních statistik, neomezené možnosti komunikace a mnoho dalšího.
Dnešní cesta zákazníka je jiná, než bývala dřív. Zákazník si sám provádí průzkum trhu a je to on, kdo určuje, s kým se začne o zamýšleném obchodu bavit. Tradičním prodejcům, kteří jezdí se svou nabídkou od firmy k firmě, již pomalu zvoní hrana. Aby to tak mohlo fungovat, musí být splněna jedna základní podmínka: potenciální zákazník o vás musí vědět, to znamená, že musíte být vidět. Klasická reklama, ať již tištěná, nebo elektronická, ani tradiční veletrhy vám v tom ale moc nepomohou. Nedávají totiž možnost, abyste ukázali, co máte v nabídce právě pro tohoto konkrétního zákazníka. A dnešního náročného zákazníka již pramálo zajímá, co všechno nabízíte a umíte. A nezajímá ho ani, jak a kde jinde byli s nabízeným produktem spokojeni. Chce si udělat jasnou představu o tom, jak bude tento produkt fungovat v jeho konkrétních podmínkách, a musí uvěřit, že nakonec bude spokojený především on.
Využijte příležitost se zviditelnit a nabídněte svá řešení, která máte připravená pro aplikace ve výrobě a servisu forem. A, je-li to možné, předveďte je na konkrétních příkladech a konkrétních zákaznících. Vždyť není přece lepší reklama než vlastní úspěšný a spokojený zákazník. Pochlubte se svými technologiemi v nástrojárnách a využijte možnosti nabídnout své služby a kapacity.